W celu poprawy organizacji pracy i uzyskania wysokiej jakości obsługi Klientów oraz mając na uwadze konieczność racjonalnego korzystania z zasobów naturalnych i szerzenie idei ochrony środowiska, Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi wdrożył, utrzymuje i doskonali Zintegrowany System Zarządzania w zakresie finansowego wspierania przedsięwzięć z obszaru ochrony środowiska i gospodarki wodnej, realizowanych na terenie województwa łódzkiego.
Zintegrowany System Zarządzania jest zgodny z międzynarodowymi normami ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015, z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1221/2009 z 25 listopada 2009 r. w sprawie dobrowolnego udziału organizacji w systemie ekozarządzania i audytu we Wspólnocie (EMAS) oraz z wymogami Systemu Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym (SPZK).
Głównymi założeniami funkcjonującego w Funduszu Zintegrowanego Systemu Zarządzania są:
- zastosowanie podejścia procesowego w zarządzaniu Funduszem,
- stałe doskonalenie prowadzonych działań dzięki systematycznym przeglądom oraz auditom wewnętrznym i zewnętrznym,
- ukierunkowanie na zwiększenie zadowolenia zarówno pracowników Funduszu jak i klientów zewnętrznych,
- zapewnienie nadzoru nad procesami oraz środków i zasobów niezbędnych do ich funkcjonowania,
- stałą orientację na potrzeby i wymagania Klientów.
Do pobrania:
Certyfikat |