Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisko Specjalisty w Wieloosobowym Stanowisku ds. Analiz w WFOŚiGW w Łodzi
Dane jednostki:
Nazwa: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
Adres: 93-465 Łódź, ul. Dubois 118
Telefon: 42 663 41 00
Stanowisko: Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku ds. Analiz w WFOŚiGW w Łodzi
Wymiar zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę na czas określony
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Data ogłoszenia naboru: 3 lutego 2020 r.
Termin składania dokumentów: 17 lutego 2020 r.
Wymagania konieczne związane ze stanowiskiem:
- minimum trzy letni staż pracy ogółem
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak karalności za przestępstwa umyślne.
Wymagania dodatkowe (pożądane) związane ze stanowiskiem:
- minimum dwuletni staż pracy na stanowisku związanym z oceną zdolności kredytowej przedsiębiorców i osób fizycznych,
- wykształcenie wyższe z zakresu: ekonomii, prawa, zarządzania.
Umiejętności:
- dobra znajomość obsługi komputera – pakietu Microsoft Office i sprzętu biurowego,
- pracy pod presją czasu, w tym podejmowania decyzji,
- syntezy i analizy informacji,
- samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej.
Cechy osobowości:
- bezkonfliktowość,
- obowiązkowość,
- asertywność,
- odporność psychiczna,
- opanowanie,
- samodzielność.
Podległość:
- stanowisko podległe bezpośrednio Dyrektorowi Biura w WFOŚiGW w Łodzi.
Zakres zadań przewidywanych dla stanowiska:
- Przeprowadzanie oceny zdolności kredytowej i ryzyka udzielenia pożyczki dla przedsiębiorców i osób fizycznych ubiegających się o jej udzielenie ze środków Funduszu w oparciu o otrzymane dokumenty zgodnie z opracowaną metodyką oceny zdolności kredytowej.
- Ocena przedstawionych zabezpieczeń spłat pożyczek i zwrotu dotacji i umorzeń pod względem finansowym.
- Przygotowanie propozycji form i wysokości zabezpieczeń pożyczek, dotacji, umorzeń oraz ich negocjowanie z wnioskodawcą.
- W przypadku dokonania negatywnej oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy, niezwłoczne informowanie pracowników właściwej komórki organizacyjnej.
- Sporządzanie kompletnej dokumentacji z przeprowadzonych ocen zdolności kredytowej i ryzyka Funduszu przy udzieleniu dofinansowania.
- Renegocjowanie form zabezpieczeń w sytuacji pogorszenia się sytuacji finansowej podmiotu, z którym zawarto umowę pożyczki, dotacji lub umorzenia.
- Okresowy monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej beneficjentów Funduszu.
- Informowanie pracowników właściwych komórek organizacyjnych o pogorszeniu się sytuacji finansowej podmiotu korzystającego ze środków Funduszu skutkującym niedotrzymywaniem warunków umowy i jej ewentualnym wypowiedzeniem, na podstawie otrzymanych dokumentów.
- Informowanie bezpośredniego przełożonego o stanie prowadzonych spraw.
- Przygotowywanie niezbędnych danych do sprawozdań Funduszu.
- Przygotowywanie sprawozdań z pomocy publicznej udzielonej przez Fundusz lub informacji o nieudzielaniu pomocy publicznej i ich przekazywanie właściwym organom, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Przesyłanie informacji podmiotom w stosunku, do których podjęto uchwały Rady Nadzorczej, uchwały Zarządu oraz wykonanie innych postanowień ujętych w protokole z posiedzenia Rady Nadzorczej i posiedzeń Zarządu.
- Współpraca z wieloosobowym Stanowiskiem ds. Planowania i Monitoringu w zakresie opracowywania projektu Strategii działania oraz raportów z monitoringu Strategii.
- Sporządzanie sprawozdań i prowadzenie rejestrów udzielonej pomocy publicznej dla przedsiębiorców na podstawie informacji przekazywanych przez komórki organizacyjne Funduszu.
- Współpraca i opracowywanie projektów dokumentów związanych z realizacją zadań Funduszu a w szczególności: Kryteriów wyborów przedsięwzięć, Listy przedsięwzięć priorytetowych oraz Zasad udzielania pomocy finansowej.
- Przekazywanie wyjaśnień i informacji, zestawień i obliczeń dotyczących prowadzonych spraw dla potrzeb kontroli zewnętrznych i audytów.
- Zapewnienie sprawnego i prawidłowego przepływu informacji.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- wypełniony kwestionariusz osobowy (zgodnie z załącznikiem do niniejszego ogłoszenia),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta zatrudnienia na stanowisko Specjalisty w Wieloosobowym Stanowisku ds. Analiz” należy składać w Kancelarii WFOŚiGW w Łodzi przy ul. Dubois 118, bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.02.2020 r. O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do Kancelarii WFOŚiGW w Łodzi.
Miejsce składania dokumentów:
Adres: 93-465 Łódź, ul. Dubois 118
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 42 663-41-85 od Pani Marzeny Ciechulskiej.
Uwagi:
- kandydaci, którzy spełnią powyżej wskazane wymagania naboru i złożą komplet dokumentów określonych w niniejszej Procedurze zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu naboru,
- aplikacje, które wpłyną do WFOŚiGW w Łodzi po upływie ww. terminu, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane i zostaną komisyjnie zniszczone,
- osoby, których oferty zostaną komisyjnie zniszczone nie będą o tym fakcie odrębnie powiadamiane,
- ogłoszenie listy kandydatów spełniających formalne wymagania nastąpi na stronie internetowej BIP WFOŚiGW w Łodzi www.bip.wfosigw.lodz.pl, na stronie internetowej WFOŚiGW w Łodzi i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Funduszu,
- informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP WFOŚiGW w Łodzi www.bip.wfosigw.lodz.pl, na stronie internetowej WFOŚiGW w Łodzi i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Funduszu,
- wszystkie osoby, które zostały wyłonione, po wstępnej selekcji na podstawie złożonych aplikacji,
- są powiadamiane przez Fundusz o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego postępowania kwalifikacyjnego,
- WFOŚiGW w Łodzi zastrzega sobie prawo niedokonania wyboru żadnego z kandydatów,
- wymagane dokumenty aplikacyjne zbierane są w celu przeprowadzenia rekrutacji i zatrudnienia kandydata na ww. stanowisko.
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dz.U.UE.L.2016.119.1), informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych Kandydata do pracy jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi z siedzibą przy ul. Dubois 118, 93-465 Łódź.
- We wszelkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
- Dane osobowe Kandydata przetwarzane są w celach związanych z rekrutacją, przy czym podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c w związku z art. 221 § 1 kodeksu pracy, a także innymi przepisami prawa nakładającymi na administratora obowiązki, których wykonanie wymaga przetwarzania danych osobowych.
- Odbiorcami danych osobowych Kandydata mogą być: a) ograny władzy publicznej oraz organy administracji publicznej na podstawie przepisów prawa, b) osoby korzystające z prawa dostępu do informacji publicznej na zasadach określonych w przepisach prawa.
- Dane osobowe Kandydata przetwarzane będą przez okres niezbędny do rekrutacji, a następnie okres archiwizacji określony w przepisach prawa.
- Kandydat ma prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych lub ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.
- Kandydat ma prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych realizowanego na podstawie art. 21 RODO.
- W trakcie przetwarzania danych osobowych Kandydata nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Oznacza to, że żadne decyzje dotyczące Kandydata nie będą zapadać wyłącznie automatycznie oraz że nie buduje się żadnych jego profili.
- Jeśli Kandydat uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa, przysługuje mu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych, z tym że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych.
- Przetwarzanie danych osobowych Kandydata jest niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji, dane są podawane dobrowolnie, ale bez nich nie jest możliwy udział Kandydata w naborze.